Subject: FW: Sündmusteenuste audit
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Fri, 12 Jan 2024 11:13:02 +0200

From: Jevgeni Lazartšuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 12, 2024 10:09 AM
To: Ingrid Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sündmusteenuste audit

Tere

Ingrid, olete MKM poolt määratud auditi kontaktisikuks.

Seoses sellega mõned küsimused:

1.	Kas ja kuidas on MKM roll ja ülesanded nimetatud arendustes
määratletud üldiselt?
2.	MKM on vastutav ka ettevõttetele suunatud sündmusteenuste
arendamise eest, meid täpsemalt huvitab kaks neist:  ettevõtete
tähtajaliste kohustused ning ettevõtte finantseerimise teenused, kas on
võimalik nende kohta saada täiendavat infot ning kas seda infot saame ka
Teie käest?

Tervitades

Jevgeni Lazartšuk

Audiitor

+372 640 0767

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]